Sunday, May 4, 2003

經典o既晚餐

今天..吃左一餐偡稱經典o既晚餐.

時間>>>1830-2030
地點>>>香港新界沙田禾輋邨大排檔3-5號陳根記
人物>>>我,阿爹,阿娘,阿妹,阿女麻

星期天,好合情理地,我地又跑去同阿女麻dine.天色都尚佳,我地揀左個開揚o既位置坐低.冇耐..好似有幾滴雨..怯..即刻閃入入面.
后來,轟轟轟,突然間,d雨把把聲咁落.見到出面d人dup到成只野咁..我地以為自己好那醒.點知..我地個個位滴水..為左d餸..阿爹一路擔遮一路食.其實咁都唔緊要..
但係未止..睇一睇..水浸!!..水深達兩寸!!

簡單d黎講..呢餐就係>>宛在水中央.

No comments:

Post a Comment