Sunday, July 13, 2003

CAMP 下

食野總不離吹水架啦.講下講下無聊野就變左講自己野.
自己野講講下就自不然變屋企野.
聽完阿ERIC講個段,有D野,叫唔叫痛呢~我唔知..
跟住我又講番我D野出黎,雖則我係OKAY唔慣同咁多人講自己野啦,平時,跟本唔會同人講起,家醜不出外傳嘛.同我之前諗起一樣,我D野跟本唔係D咩大件事,父母健在,正當職業,顧家,唔煙唔酒唔講粗口,嫖賭飲蕩吹,乜都唔岩,無不良嗜好.我由細到大,三餐一宿,甚為飽足.從每一個角度睇都係一個幸福家庭.點解會痛?痛咩?或者我實在唔應該再怨.(我真係燥架,不過我係燥我自己)
好多謝大家都為我化左咁多口水.無以為報.但,我諗,總係有D野,OKAY唔到,就係差個一DD野掛.

后來,鋤DEE-------->輸頭嬴尾.梗係啦,我呢D玩長途架嘛.
COM綿胎--------->由頭嬴到落腳.梗係啦,我呢D實力型黎架嘛.
個個GAME ------->少可惜,衰左一次.HEEHEE..一次咁少,梗係啦,講反應架嘛.
之后,人都要跑去眠了.只有我同ERIC給剩了下來.聊了一晚,很高興,能交上一個讓我找回一些感覺的朋友仔.你講過o既野我記得,唔好呃我..我好憎人呃我.
* * *
吃過早飯,又來啦.ROLE PLAY幾好丫.起碼都叫有返D半實戰經驗嘛.
再吃飯,無耐,就要跑LU.

No comments:

Post a Comment