Saturday, March 14, 2009

STAFF REPORT

岩岩簽左STAFF REPORT
好詭祕地兩個都寫我唔夠ENTHUSIASM =0=
即係點呢? 做狗仔...我真係做唔到
如果我攤晒D功課出黎會唔會好D呢?
APPROVING OFFICER安慰我C MEANS GOOD
其實我都明白O既
如果做唔到一個好KEEN的樣子...C都係應該架喇
I KNOW WT I'M NOW DOING IS KIND OF A RUBBISH
AND C IS ALSO KIND OF A RUBBISH
MAYBE I'M KIND OF A RUBBISH TOO

另外就係OVER CONFIDENT..................SIGH..................................
我想我的樣子真係人對我有極大極大的誤解
I HATE STAFF REPORT

No comments:

Post a Comment