Friday, December 4, 2009

PUBBING WITH FION @兒童場


本身約左ALEXWU 但總係唔想唔想去咁.
可能係心裡面尚有一絲憧憬某人會約我

結果放工同左曾仔出去
就連跟他一起看戲的耐性也缺乏
真沒想過情況會DETERIORATE得咁快
結果跟預期一樣係APM買左個鴨鴨番皂架
然後去裕民坊食小炒
有D意外 價錢唔貴 味道唔錯 下次可以再去過

上星期講定今個星期會出黎飲野
10+變11+ 好彩曾仔陪我陪到夠鐘 否則我一個人HEA一定會忟爆
一行三人 費 FISH 同我 因為價錢關係去左個兒童場
星期五120蚊任飲真係好鬼好鬼好鬼抵
兒童場關係 所以係純自己友同自己友玩
兩點度走..可能借飲左兩杯 竟然去左問個BARTENDER攞電話
我諗..係舒解心中空虚的表現罷

PS 後來先知芝華士呀個D乜都有,係我地自己眼大睇唔到 = =''
PS2 另一個更更更驚嚇的消息係..個BARTENDER竟然得16歲 OMG

No comments:

Post a Comment