Tuesday, April 15, 2003

沙廣新GREEN BOX

今日收到morning call o既時候己經差唔多七點九.
趕唔切上第一堂.咁就斯斯然去上第二堂.
佢黎左接我放學.玩完呢個科大一圈遊之后.佢同左我去green box唱k.
可能佢真係太攰太攰.佢有d力不從心,唔係太唱到.
結果大部份時間都係我係度唱.一首接一首.
雖然,我勁好唱歌.但係,最唔捨得,最令人難忘o既係,坐在他懷裡的時間.
我敢講,個陣,要時佢同我講任何野,我都會應承.
還有什麼障礙..還能夠有什麼障礙?答案只可以係一個..除非所有o既野都只不過係一個騙局.
算了,都是別想了,反正,半點不由人.

No comments:

Post a Comment