Thursday, November 4, 2004

放不低

到依家,我不得不承認,那一段過去,我一直都放不低.
每一次見到佢online我都忍唔住click去佢guestbook diary之類
甚至連佢女朋友o既相簿 留言板都唔放過
暗暗咁希望惡人有惡報
雖然每次見到恩愛o既語句
都會心口隱隱作痛的一邊為那個女仔不值一邊為自己不值
不見得我會想他死只是很想恨他
對其他的過去我一直都無怨無悔無恨甚至無記憶 除了他
我己經不曉得我是恨他還是恨自己的失敗
從來在任何方面上都未嘗輸得這麼徹底由始至終都只是一個災難
或者將來我要結婚了會請他來婚宴..好好的了結他.

No comments:

Post a Comment