Monday, April 25, 2005

睇醫生

今日一早就出左去同阿女麻睇醫生仲叫埋屎文..因為想去跑步(點知落雨!shit)上阿女麻屋企之前諗住去瀝源還書可能我實在太耐冇留意瀝源d野竟然搵唔到間野后來問番阿女麻先知搬左去另一個位好多年喇!!!白行添..
可能因為有兩個孫陪阿女麻心情特別靚..係咁講野講到唔停一路行仲一路樂而不疲咁向d街坊介紹我地不過d老人家..係要攞呢d威架喇等左都okay耐係健康院之后去左飲茶..阿女麻又爭住找數搞到我都okay唔好意思兩個孫番去食阿女麻喎..講出黎都唔好意思.
跟住去左沙田..還書同去學聯...今天頭一遭好運沙田圖書館壞電腦因此我個本過左期三日o既書唔使罰錢!!雖然只係save得個四個半但都okay開心
係學聯磨左陣打鋪錢就閃了
ps..行經d boutique好想好想買衫呀好多都減價..忍忍忍忍忍..忍得好辛苦嘿..乜都無買!!!! 歐洲之旅..不成功便成仁!!

No comments:

Post a Comment