Sunday, June 7, 2009

2009年的第一趟西灣


久違了的西灣今天特別美麗
除了水清沙幼 還有我和曾仔
一切都好順利
九點曾仔放工 十點到西貢 趕上我留住的29r
(29r改左地點上車, 幸好有個大叔提我 謝!)


(登登登登~~結果我仍是以胖妹的造型亮相)

入到西灣吃六蚊的豆花
(其他舖賣十蚊)
今天的水特別清
陽光又不過份猛烈
免費的淋身
出到西灣亭 又剛好有29r
在西貢食完粉同雪糕
(讓左曾仔食我喜愛的高鈣阿華田)
上了不用排隊的彩虹小巴
在彩虹又買到美味的恐龍零食
曾仔家又有潘婷試用裝好給我潤髮

(曾仔的肌肉是我的至愛 YO!)

睡過懶覺 晚飯又有果粒橙
一齊都太太太太完美
不禁又叫一聲
LIFE'S SO GOOD!

等82X回家時 爹來電問我係邊
我想他有點不滿我天天都整天到處遊玩罷
...對不起...正值難得的假期呢

No comments:

Post a Comment