Friday, July 17, 2009

感謝咭


二十萬分的意外驚喜
今日係day9番r2 一開locker有一封信
有一個秒鐘曾經以為係某人送來的和解咭
一秒鐘過後我就認為係自己多心了

一開 竟然係warren (esu!!)

係多謝我邀請佢放夜后一齊去飲茶
哈哈哈哈哈
其實搞飲茶的唔係我
只係我見佢太太太友善咁主動去check下已經摺埋的東面
倒埋剩下的tr桶 就友喜的問一句'will u go yam cha tmr?' 'good'
意思其實係'喂,聽日係去唔去?''好'
然后第二朝得我一個得閒搭七點四車出去霸位
一齊都係剛剛遇著岩岩

雖然張咭我有少許受之有愧
但係呢張咭仍然係我今日最最最值得興奮的一件事

No comments:

Post a Comment