Wednesday, October 7, 2009

對於打blog又疏懶了

馬拉之旅只字未提
生活上的各種小插曲...都給忘掉了
嘗試總結一番

1. zyrus買左兩本書俾我 thx 遇上看書的同道人都幾開心. 而且佢仲好努力咁同我張羅coach的小袋子, 成不成都好應謝謝他. 可惜 預留俾佢的月餅已經給吃掉了
2. 對! 不知那來的興緻自製月餅. 又okay喎 用韋太的recipe 唔難 時間又唔多 整出黎的確似模似樣 yeah! 好有成功感
3. 曾仔給我的兩周年驚喜 車(終於承認了) 鴨鴨套裝(好可愛啊) 玫瑰花 算是給我那化4小時+的相簿的回報罷
4. 有人示愛..我的感覺完全沒有好起來
5. 馬拉之旅,除了黑面同妹妹發炎,還可以
6. 新認識的movie-mate..不錯. d9 + 時光旅的戀人
7. 中秋bbq 鵝肝和牛炒飯 正! thx 費的阿e (thx 曾仔接載)

暫時只想到咁多..

No comments:

Post a Comment