Sunday, October 11, 2009

西沙茶座和zyrus lam

自從career expo之后
同zyrus都只有電話 電腦聯絡
感覺似足net fd

昨日係佢參加24小時慈善帆船賽的日子
趁著少少休息時間 佢渣車出黎接我食飯
去左西沙茶座食泰國野
佢好搞笑 也好熱心 做每件事都好投入
呢種性格好令人羨慕
(我竟然醒唔起佢只腳做完手術戒口會好d =0=)

之后陪佢去新港城買補給品
然后佢送我番屋企
成個過程同見個net fd無異
不過佢真係好用心聽我講野 而且更表達出要幫我解決的意思

哈哈..竟然真係能夠係career expo識到朋友
今日知佢拎第三 真心恭喜佢

(今日考cre的基本法和aptitute..人大了..果然退步了 唉 )

No comments:

Post a Comment