Friday, March 14, 2003

480條MC

今日照常咁上唔到10點o既161跟本又例牌咁瞓左個mkt.
但係之后..就有d唔係好尋常o既野發生喇.
mkt我個組入面.
論年紀>>>我最細.
論notes>>>我最少.
論attendance>>>我最低.
論睡眠時間>>>我最長.
論成績>>>我最差.
點睇都唔應該由我黎hold個會架~但係..世事往往就係咁架喇.while佢地原來知得比我更少,比我更加唔知做緊乜,比我更加唔專心o既時候,咁做野呢d雜務..你話捨我其誰丫.
好辛苦咁熬到三點先完晏就去搵阿保羅..你呀~俾d心機練啦.
跟住,有d出乎意料,我竟然番ebs喎.都好o既,我都好耐冇番過啦~
之后,就兩口氣干了我平生最多的MC>>>>480條了.

No comments:

Post a Comment