Tuesday, March 11, 2003

手都軟埋呀

今日突然興致又勃勃咁好屎屎想睇戲喎.
咁我就打俾d諗無佢實得閒o既朋友仔啦.點知條友居然話要同朋友仔行街喎~過火的!
(如果佢話要陪條女o既話我會冇咁燥架)
正常我在躊躇係咪要屎屎地氣早d番屋企o既時候,哈哈...三座jerry竟然自動請纓話陪我睇喎..哈哈..住得近d係唔同d o既.(諗諗下..其實無關.佢都係就腳唧.反正佢日日都會係附近打機架啦)
因為平時佢係會同dragon一齊打機..所以dragon都一齊睇戲.我五點鬆入到機地.三座jerry斬緊鬼.我就monk左dragon陪我渣車.呵呵..唔知係咪dragon讓我呢??我快過佢呀..我iq高courage高,佢就..哈哈.
無耐,我地就過左隔離睇夜魔俠..一般啦,不過不失咁..有d住誇d咁囉.
之后,又打機..唔同o既係..我都開始玩潦劍.因為我唔識玩,又要玩之故,累三座jerry首回合死左一鋪,次回合冇左大半條命.
去明將食野..我倒瀉野.一人六十蚊落樓..少昂..不過高興.
又打機.今次我潦劍技術進步左唔少.都話晒叫打過大佬架~因為我屎,係咁亂潦..所以超攰.哈哈..但第一次喎,算係咁架喇.
番到屋企,我連拎碗湯都拎唔起呀只手..攰得我丫.三座jerry唔使驚,哈哈..以后我會成日搵你玩架喇~
ps>>大家去開機地..見到部潦劍機..就睇下我今日留低個幾個簽名仲係唔係度啦.

No comments:

Post a Comment