Saturday, December 18, 2004

想點

沒有錢 仍然買野
沒有時間 仍然出街
我就係咁..

買左兩只髮夾一個筆袋
只剩一百蚊..
今個月只剩一百蚊..想死

書沒有睇過..一眼都未眼過
唔知點算..但係唔理

有時我會問自己究竟想點
問咁多次都一樣係無答案
人生有咩目標..我唔知道
生存有咩意義..我都想知
即使俾我搵到份
人工又高福利又好假期又多時間又彈性又唔使點做o既工
我都唔覺得我會特別快樂..雖然有份咁o既工係大部份人o既奢求

有時會好羨慕個d好知自己要做d咩or應該做d咩o既人
又會好唔抵得個d無所事事無什作為但又無咩所謂o既人
而我
只係兩者之間..對整個世界仍然感到無所適從o既閒人

ps的煩惱:
對搵工一直都唔係太熱衷
唔想好似人人咁仆到咁去申請d銀行o既post
我想自由一d..有趣一d..

No comments:

Post a Comment