Tuesday, December 21, 2004

在地鐵站休息

今日我終於醒覺咁還番本mgto321俾蛇仔
好過份(1)佢唔記得左我電話
好過份(2)佢冇入我電話入佢部電話
好過份(3)佢唔記得約左我
不過結果還左書俾..亦都好多謝佢咁幫忙

約左五點本係旺角..
出門口之前我妹話想嘔
不什為意..都係想唧..
點知去到地鐵..佢愈黎愈唔妥
結果由黃大仙捱到屎抓wei就落左車
佢對住個垃圾桶好耐都嘔唔出
結果坐係到休息然后打俾蛇仔話改係屎抓wei度meet
一邊等一邊休息..
冇乜試過咁樣係月台stay咁耐.
交完書就諗住過九龍塘轉火車番沙田啦
怎知..我上左車..先發現我妹上唔到..
..超無奈..咁我係九龍塘等佢..
一上番地鐵本來好番好多o既佢又唔妥喇
..問同治堂個膠袋以備不時之需
係火車入面,妹要痞係度..佢話咁樣就唔辛苦..
番到沙田..佢又冇咩lu..食雪糕再買筆袋再meet表哥..
番到禾輋都好似冇咩lu

No comments:

Post a Comment