Friday, December 24, 2004

我的平安夜笑位

今日係christmas eve..
當人人都好happy咁play緊時候
我係度睇緊浮華世界
當踏入耶旦個刻
我就係度睇緊海明威o既戰地春夢
..............

今日我地一行六人
dating左係tst..
出度去發現star下面間大快樂竟然冇火!
氣極決定去金鐘睇下
....我表姐屎文搭船去..
上層多人多到爆炸..坐下層又平d..又人少d..爽
去度金鐘遠東大快樂..仲有三支人未到
到來屎燕就同肥肥meet到一齊黎
他媽的雞丫
又冇火鍋..
更他媽的雞o既係..
竟然扮冇鐵板餐...完全不可以原諒!
人人買都有..係我地冇..
唔係我地(表哥遲來就有!).
係我同屎燕先岩..
結果食煲仔飯同羊腩煲

去后去左中環睇聖旦樹同人迫..
之后就閃喇我...唉...幾時先有自由..
噢..瑪莉...

ps.表姐仲未send d pic俾我囉


今日出現過好多笑位...

160--阿爺對長子嫡孫屎文的啟事原來就係1999年6月30日封利是入面囉

雙蓮--表姐按: 潘金蓮 \ 余慕蓮 沒有分別

老鼠--表姐按: 又話買只紫外線mouse俾我..

No comments:

Post a Comment