Tuesday, June 28, 2005

今天

做野有點累..兩日重覆同一個動作..膊頭okay唔舒服
肥一點鐘黎同我食lunch所以我冇去飲茶
好開心架本來..雖然佢始終都要遲幾min..雖然佢沒想到一點好多人會搵唔到位
大家樂..排骨菜飯
肥終於終於終於俾左封信我
係佢買野食個陣我睇..一路睇都忍唔住笑
最喜歡個種肥肥原來係封信入面..
買啫喔同旺旺番office..

thy仔打黎佢竟然唔知今日係星期了
=.=
后來覆佢電話..原來係都係灣仔就約埋一齊放工
忍唔住買左魚蛋燒賣同雞軟骨$16味道不賴
一路傾偈一路去左hollywood plaza
數算人仔..講屋企..講日常..講搵工
好耐冇傾得咁暢快
去左食野..味道都好好
拿破倫意粉,牛肉,三文魚,雞扒
好多..食唔晒..

肥來電..叫我出去
好驚訝七點幾叫我出去..本來我打算back home
但未攞番張咭..so要出
七點十出到去..原來佢想我陪佢買鞋
少唔高興..差唔多八點..聽朝in..依家人在香港,連鞋都未買
少少唔知佢想點..個樣仲好似一d都唔趕咁
仲問我咁趕做乜???我都想知我咁趕做乜..皇帝唔急太監急!
沙中買鞋我揀199三個字揀好試埋俾埋錢..
沙廣搞sunday..話左俾d人知趕時間..
都仲搞成四個字..成日呢樣要問個樣要搵..感覺好唔pro
dad又打黎!!!惟有閂電話扮冇電..
走~佢唔理我! 本來想分開走..佢發皮四就陪佢行到新城市
同佢拜拜..拜第二次先理我就要好悔氣
心裡面好難受..好想喊..企左十秒就走
一路忍住到佢追上黎送我上的士都冇喊..
番到屋企俾人問長問短..好煩..又迫人食野..
仲俾dad查問我做咩有多個叉..唉..
直到番房聽留言..聽番尋日佢留俾我的言
哭了~對..忍唔住..最庝人的肥肥在留言裡!
他來電..發現..佢原來係因為我面色唔好而心情煩燥!
對不起,我錯!不會再犯..不能再犯..不想再犯..不想再是我錯!
心情變得好爛..他不斷叫我累就去睡..
我累但不想睡!心情很爛..
要收線了..又想發皮四!!!唉..難受到極點..
好灰好失落好累...無助感令人無奈..

這是個別事件嗎?唔想咁樣可以點樣?
番工第二日就變成咁..實在令人沮喪.

No comments:

Post a Comment