Saturday, June 18, 2005

終於interview

好耐都冇正正式式咁interview喇
上次in國泰都唔係好有feel完全好似未入選已落選咁
但今次雖然都唔係中大o既正式selection process
但係都好俾到一個開始o既感覺我

八點半我仲係屋企樓下
都估到係咁..每次想某個鐘數出門口
結果都係遲少少
房個鐘又好似慢左少少
每次亦計漏左行落街個少少
=.=九點半要到灣仔
一落到去就發現一架正遠去中的82x
很不爽
好彩..三十秒后有82p..搭九到diamond hill
兩min先有mtr..九點到旺角
即有車..九點四..正式到灣仔
等肥肥..佢咁早都出黎陪我..
雖然遲到令人不爽..但都好appreciate!
仲有最愛o既午餐肉包同朱奶..gd!(雖然我后來責扁左..但都食得好開心)
好彩同地鐵站都好近..我上去肥自己打發時間

上到去..簽番份申請表先
其實我都唔知邊個係amy yeung..算啦
但我估一入去招呼我個個係
連離校証明都要copy=.=我以為個d唔使要架添
己經有幾支人係度喇..
之后由九樓上十樓..入房
作文?!之前聽姑姐講以為係咁意見下就得
原來仲要作文>>>有條友complain阿sir冇料到要refund.我係eo,講我點做同draft reply.
都好碎唧..半個鐘..仲得閒偷睇人地寫成點

八個字后都冇人so我地
好急..出去washrm..我諗唔係我出一出去打搞下
佢地可能已經忘記左我地
分兩組group interview
eng self introduction..中文傾偈
頂!四個人有三個來自中文play咩

不過我都覺得自己比其他的人好囉..
只輸經驗..唔知得唔得呢?
問佢幾時知..佢又話唔知..cheap!

七點幾..電話..mon in太平寵物
..唔知會點呢又?

No comments:

Post a Comment