Sunday, February 2, 2003

精神開年

我1整天都沒有接聽他的來電(其實係所有來電~他=所有).原因不外乎午睡...雙手沒空...等等.本來,打算再晚一點的時候給他回電,在這之前,手機震動,雖然我還是沒有接聽,但我立即覆call.他那頗憂怨的聲調令我有點意外...原來我的不接來電讓他感覺痛苦了.>>>好唔好意思從沒想過會這樣嚴重我下次會留意得得覆你電話了.

呢1件事raise左好多問題出黎.
他>>>(1)唔覆電話成日都唔覆電話係咁唔覆佢電話=佢不太重要..........(?!)...(2)我會唔會見佢傻呼呼的樣子偷偷的約會其他男孩??(3)之后.....(4)=(1),(5)=(2),(6)=(3)...etc
完全明白佢諗呢d野都係無可口非架,雖然我都仲係十個唔高興囉.(1)1個你weight到好重o既人竟然質疑自己有幾重...okay無奈囉我.(2)約會其他男孩我還用偷偷嗎?!...但..竟然會認為我去約男仔囉.可惡!! (3)之后.....我都唔知..請..交俾神...請.(4)=(1)=(5)=(2)=(6)=(3)=...........................
談到自卑.毫不內疚自己根本無印象佢自卑d乜.因我唔覺得o個d野有乜好自卑.樣子?高度?身家底細?出唔出去蒲?玩唔玩得?我唔知有咩問題.要是有什麼值得我介意的地方~當初還會跟你跑在一起嗎?......................不用替我擔心.我唔會委屈自己勉強就你,甚到可以話根本唔會特登做d乜黎就你.我只會忠於我自己.反正,迄今,我都唔覺得干過什麼係為了遷就你的;有樣野okay惹人討厭>>>我都未覺得你煩你就話自己煩!!唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩唔煩........1d都唔煩呀!!! 就算真係煩又點?!..慘得過我鍾意呀 !!

后來牽上了1個讓我痛了的pt,就係太好.<太>字有okay負面o既意思,包含過份了,令人受不了的味道.突然,好恐怖~原來好都有太o既時候.並且係自己atat都唔覺!! 我不過唔喜歡對男朋友仔發皮四(不管亂不亂發也不喜歡)唔喜歡作無理取鬧唔喜歡吵咀喜歡有野就攤出黎講喜歡聽罷了!!有錯嗎?!.......太好呢兩個字可以成為太多野o既理由...好一個無懈可擊的理由.我好驚..或者太好給我造成的創傷著實太多....1個1個的傷疤又再淌血...很痛.唔知幾時又會有人同我講太好...不願去想,卻又不由得我不想....不想當好人,好人皆沒有好報.男人都犯賤,好人總不會被珍惜..但我仍不願意吵鬧,不想用謀略...唉..不願去想..卻不由得我不想...........

聊天的氣氛不算佳,但當知道他爹爹看過的照片,認為okay時,感覺還尚算不錯.

No comments:

Post a Comment