Saturday, February 22, 2003

一個月

不久之前,我開始畫一幅畫.我開始構思呢幅畫o個陣..身邊o既人就開始好贊同我o既構思.到我一路畫o既時候,d人都不斷給予支持同鼓勵..仲有不少讚賞添.當我自己不斷去畫呢幅畫同時又不斷去睇呢幅畫o既時候..我都覺得自己畫得好好..好靚..同我想像中要創造的好近..我個陣認為自己終於創造出心裡面對藝術的追求了.
當自己陶醉在那所謂的美時..事情逐漸逐漸起了變化.我見到自己的一對手..被顏料侵蝕,開始脫皮,開始感到疼痛.更甚,我見到我的傑作並非完全的美麗 ! 焦點落在畫面的任何角落時,都很好.只是..張畫放遠一點看..不再聚焦在某一個角落時..卻再看不見美好的景象了.
弄藝術的若搞得不合乎心意..就要放棄.當一切不再美麗,就再沒有值得留戀的地方.思前想后,痛定思痛,我將畫打碎了...碎片散了一地. 將心機都打碎,我就無力再收拾殘局,任尖銳的碎片自顧自的賴在地上.只望..沒有人的指頭會被割破.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
一如過去..又胡亂的購買牛仔褲..胡亂的吃東西..胡亂的在icq瞎聊..

No comments:

Post a Comment