Friday, August 8, 2003

黃鳳翎一天~筍呀

大睇冇咩特別~除左一件樹之外
有個男仔,個樣好頹,好似三十日冇訓毫無表情咁o既.我去左陪佢填表留佢傾偈開初佢都好少應我好少出聲
但我都知佢係因為repeat又俾幾間其他學校歧視又覺得自己成績唔好對自己同對d學校都冇晒信心個陣己經兩點鬆,佢仲未交ive又唔知間學校收唔收佢因為間學生in左唔少后過佢o既學生都唔in佢喎佢就一路係個waiting roon度等
我同佢傾左好多野又discuss左一d interview技巧俾番d信心佢啦盡量
后來佢被in完又in,in完再in之后,終於收左佢佢落黎個陣,自己識笑呀~搞到我仲開心過佢.
其實佢真係好勤力因為佢有學校收左,仲要即刻出尖沙咀考電腦試佢自己報左中大d course佢上年讀七科,11分,今年都係讀個七科,不過科科都升一個grade,12分我覺得佢o既努力獲得回報好好feel
哈哈~佢仲同我呃手多謝我,同問我搵contact呀~卡卡卡

No comments:

Post a Comment