Saturday, August 9, 2003

臨別秋call

我今日又再係冇乜call好明顯一返去以經係等收爐個只正當我仲有半粒鐘唔夠就收工個陣黎左個臨別秋call---------------成為我今次o既絕call呀
條友乜都問又乜都唔知乜都想讀但一定要讀天主教學校聲稱天主教學校好全港十a九a db 皇仁全部天主教佢屋企全家(除左佢)隔離隣舍上下左右全部天主教.............好無奈\(真係同佢講天主教佢又話唔鍾意,又死都話聖公會係天主教喎)
問黎問去 講黎講去都係個三句
愈講我愈燥火因為一搞就去左我成粒鐘仲要係毫無建樹個只
后來俾左社工又搞到大半個鐘去到收工我都唔知遲左幾多lu
...............肯定係mental架

No comments:

Post a Comment