Friday, October 31, 2003

DREAM MAN

好黑仔的又係番到學校先知唔使上lang.
太得閒,無野,結果,陪阿thy去上tutorial.

個tutor高,靚仔,后生,斯文有禮又不失幽默感有車有學識有前途好一個dream man~
不是嗎?平時,我連上自己堂都好少咁專心.
呢堂唔關我事,反而就有心機上囉.
如果佢係我o既都唔錯丫,可惜,呢d筍盤通常一早俾人mark左架啦.

dream man??其實係咪一定係咁呢.
我諗唔係o既呢d只係一個冇人愛又冇對象o既女仔(好似我)o既dream man唧.
如果你心目中己經有一個o既話無論佢質素如何,dream man個位佢都係坐硬架.
我呢??我o既dream man呢~算罷啦我諗我都係專心少少讀書好d

之后o既堂我諗我都會去sit學多d野都冇壞o既

No comments:

Post a Comment