Thursday, October 16, 2003

ON AIR

今日我如常咁係范信達道教完琴之后跟住就反常咁行左去廣播道三號
我約左leo做錄音訪問
我早到左~等左一陣,佢就落黎接我同車立仲有兩個女人(唔使問,實係所謂o既專業評審團)
之后,就屎左入去錄音室做左個無聊爆o既訪問(想聽問我啦,heehee)
可能係我份人太多野講又唔怕屎~
dem cheers呀~即場negotiate呀~乜都好投入一齊講爆多無聊野
(披露自己o既資料太多,好驚俾人認出)

一個鐘唔使就扯得我問佢會評我做乜~佢諗左一諗 ---- > 醜 !
激屎我 !(唔使咁直接化)

No comments:

Post a Comment