Monday, January 3, 2005

纖體

繼上回試過激光脫毛之后
今次我去左試做機
當然
都係免費架啦..

上度去
d人講一大輪廢話就少不免架喇
之后就帶左我去換衫
紙daddy同紙under都唔使錢仲有locker同浴袍
(太陽花要$架聽人講)
之后就帶左我去另一間房
痴左二十個貼係我個身度電我
唔痛的..不過就一下一下咁有d發麻咁
話咁快就半個鐘就換番衫出番去喇

跟住有支人sell我一個萬八蚊o既plan
嘩. .老細..我邊度搵萬八蚊黎..
而且仲要食藥添..由佢d catelogue睇黎
ghg係少不免..
食藥仲要萬八蚊..搵笨

試下好喇大家!

No comments:

Post a Comment