Friday, May 13, 2005

黑色星期五

咁難得黑色星期五
..反而我過得幾樂趣!

番去present..又係present
今次完全係佢地做..我只係今日先改少少野
搞到原全背唔到稿
始終唔係自己做o既野係記唔到入腦o既!!
老師好好..係我最喜歡的lang老師
話我四聲一聲唔識分..同'超屎'太多
我自己都知..不過老師好細心咁執我d字音都好開心
自己都想練多d,難得老師咁有心
pre得唔算好..preparation太少..但可以令自己講野慢d己經勁到無得頂

走左去tea..9up左成兩粒幾鐘
哈哈哈..間野人少少,又靜,野都幾抵食..唔錯
好少機會咁樣幾支人坐低吹下水
不過我諗以後機會會多d

swimming..挑..之后無野食
惟有入七仔買支雪之果實
死拎仔..未見過人打尖,口upup眼超超
我望佢又唔敢望我,講野又唔敢大聲d,cheap精!

好想買支蜜桃咪呀..六十九蚊咋..
話時話..我都好耐冇買野..儲錢..

No comments:

Post a Comment