Tuesday, May 17, 2005

充實的一day

今日的日程係起身讀書考試游水同番屋企

七點幾就起身讀
以追回我尋日所浪費o既光陰
都唔係太專心..
不過都叫規定左自己
要至少見完一課先玩少少
prof o既精華review notes.. good
為我慳唔少時間
另外買書都真係有買書o既好處
個online package的確幾好用
可以搵到下d concept唔係咁得o既位
至一點..仲有二課大三課細睇都未睇
一個鐘衝埋佢連埋換衫

丁頁~又無晏晝食
叫左佢煮都唔煮..都唔知留佢係屋企做乜
忍唔住又氣憤..破戒添!

考...mc都仲okay..two third都for sure
但questions都少hair
其中一題係
問番自己paper寫o既野..咁都得
..老吹..
其實我都知佢實出個套micheal moore架喇
但要去拉記借黎睇我又懶
結果六揀五局住要做一題唔識o既
究竟MNCs係咩呢???連係咩都唔知又點會知佢對世界的好壞處呢..
不過仲有個幾鐘..我可以慢慢諗
逐課d key words拎去拼下..搞左勁耐
突然諗起上個sem的mgto329r..唔通係multi national corporations
唔理喇..照寫..諗半個鐘..寫三分鐘..
交卷仲攞左ta兩粒糖食..呢兩粒糖等於我晚餐夜宵早餐晏晝同tea!

之后去swimming..入馬鞍山
今次最多人有我,紅,藍,橙同宏宏
吹水..唉..有點頹..每人都有點頹.

No comments:

Post a Comment