Wednesday, May 25, 2005

YAHOO

都好一牌之前~係yahoo投左我最喜愛o既品牌
哈哈..個陣都好少少奸
揀親都係d大路牌子
之后就無左見事

點知上個week佢send封eamil
話要送個usb flash drive俾我
雖然就cheap d
不過都好開心,因為自己超少中d咁o既野

今日去攞左
山長水又遠咁去到銅鑼灣
哈哈..佢用個黑色盒裝住..懶high咁
不過都唔知攞黎就乜..好似冇咩用咁

之后同屎文係旺角行左陣
無買野無食野..入左大圍幫kity攞野
點知..d野未齊
又要約過..
屎文對於自己要攞件衫同糖番屋企好唔滿意咁
嘿嘿..都無計..鬼叫佢應承左

番到屋企..原來咁岩遲我爹五秒入門口
即係話如果我唔去七仔買野就會係同一架車立
..仲趕得切食飯..餓到我丫..

ps出門口個陣係同妹一齊出
落到街佢驚覺自己冇八達通
係兩個銀包都無..三秒后佢再發現個兩個銀包入面都冇錢
=.= 咩人黎架呢d

No comments:

Post a Comment