Sunday, December 15, 2002

怪夢2

午睡時又發左個怪夢..
我坐o係電腦前面.阿妹由我間房行左出去仲好大力咁o彭埋道門.
道門一閂埋,全間房就變到好黑好黑.黑過夜晚,根本乜都睇唔見.
個櫃突然有d野跌左落黎,仲掟中我.
唔知o個d係乜野.一跌左落我度,我就成個人俾d野罩住左.
仲成個人郁都郁唔到我無論點試,點大力,想拎起d手手腳腳,或者郁下個身都唔得.係少少都唔得.
我好驚,想大叫..但係開了口郤冇聲.
冇耐,連透氣都開始有難度..愈來愈慌..唔知點算好..


o係呢個時候,我手提響..我想聽電話..根住就郁得番o勒..雖然個電話有d無聊..但係都好彩..如果唔係我都唔知點算.依家諗番起都仲餘悸猶存..

No comments:

Post a Comment