Monday, December 2, 2002

談天

呢期都有同番d朋友仔傾下偈仔咁.
今日同一個好耐冇談天o既女朋友仔談天.
佢同我呻佢男朋友點點點.
佢話>>>之前鬧左佢個男朋友整整45分鐘.
原因係..男朋友有陣時冇打俾佢.
我聽左有d無奈.我同佢講..至少佢都有打丫..
雖然有時唔記得..唔好咁惡鬧佢.
大家一齊..俾我會寧願快樂的時光多d..
盡量唔會製造不快..
如果係唔係太過火..咪由佢囉..每人都有唔同o既practice架嘛..
就算想佢改,都應該溫柔d..等佢舒服d..
呢d說話..其實係唔係真係講俾佢聽架呢.唉,我都唔知..無奈的.

No comments:

Post a Comment