Tuesday, December 3, 2002

沙蟹

有人話我蠢..為左一個電話就高興半日.
又或者為左一句說話就唔開心兩晚.

我唔介意佢咁話我.因為佢未試過呢d感受.
就似坐過山車,心情不斷起伏.雖然一步一驚心,但係愈驚就愈要玩落去.
或者愛情就似玩沙蟹.可以輸也可以贏.一路玩就一路要押注.
有陣時對方牌面大d有時你大d咁.心情會好忐忑..
到後來,更有人會揀晒冷,一鋪搏盡.
唔到最后都唔知輸贏.
但只知,如果你中途起身,唔去或者唔跟.咁你就至少輸晒台面o個d..

唔同o既係,呢鋪沙蟹最后有可能會雙輸或者雙贏..
好亂好亂..總之..就算你話我蠢都好..我都會玩落去..不論輸贏.
反正我仲年輕..大把籌碼..

No comments:

Post a Comment