Thursday, March 11, 2004

物理!勿理!

計算著,發覺跟物理果真缺少了一點緣份

中三時..唔係有份阿sir的特製碌屎..我會追唔番一年課程
中五....迫自己做較有興趣又suppose出得最多的mechanics..........份卷七成出wave同atomic
中七....兩本question我寫左兩題..仲唔知岩唔岩
以為..入左u就即係終生脫離物理呢一科可惜事與願違幾經波折..結果都仲要係讀..
仲要係集物理地理於一身o既astronomy天文學(地理係另一科廿分討我厭o既科目)
好艱難咁將大半past paper入面o既題目都弄明白..
誰知..考o既竟然唔同晒....最過份..我竟然冇print份summary..
咁我o既情況同自己跳入鬥獸場有咩分別?

嘿..一大班engine仔同yr3將會為我的壯烈行為喝采!

No comments:

Post a Comment