Tuesday, March 23, 2004

黑日

做到四點先返上床. . 仲要訓唔到好耐都冇試過咁個腦不斷不斷浮現各種各樣的生活片段零碎. .片段與片段間毫無關連..只是..不停不停要我的腦袋運作..停不了
present..我的partner終於有回音喇係我見到佢個一剎那或者我仍然比她pre得好..只不過..唉..還是算了罷..我唔喜歡不在我控制之內的場面沒有運籌帷幄的感覺總令人渾身不自然
midterm..還好..我倘算懂得串william shakespear同romeo and juliet...有四分掛..他媽的..
ps--> 午覺沒好睡 --> 被騙了 --> 洗頭水給盜用了(是故意的..令人最氣憤的是..仲好似係我錯咁)--> 頭痛個沒完沒了

No comments:

Post a Comment