Thursday, March 11, 2004

獨讀

係呢一刻我感到有點無助試做o既past paper..茫無頭緒.
情況總令人一次又一次o既氣餒
要怪就只能怪我不能投入學問之道,求其放心而矣我實在做唔到...
或者呢d都係藉口..我唔知與其努力與否結果都只會是一樣...
難道我又真的可以全心為過程而戰嗎??

告訴自己要多振作點..對..要多振作點..
就像昔日振作人家的心一樣來振作自己....
反正..路怎樣還是要繼續走下去..自己不支撐自己..怎麼活下去..
人活就要受各種磨練..現在也不過是滄海一粟..算不了什麼..
意義嘛..還是等我八十歲時再問這個問題罷.

No comments:

Post a Comment