Sunday, July 31, 2005

災難?

今日一切都很美好
起床玩..午飯..睡..晚飯..
除左肚有少少唔舒服之外
好耐都冇試過咁relax o既family day

妹係我房聽歌
點知開唔住個喇叭
爹行過
多口講下
爹去check
一check之下就見到我部西門子!
..上次已經見到差電器..今次見埋部機
其實我都想一手攞走但唔夠佢對眼快..
佢即刻疑心我..問我仲未俾表哥咩(上次的excuse)
我話未..因為成日都唔記得拎..順手攞起部電話
一手拆左舊電放左係張被個邊
爹唔係好信..一邊check個喇叭
一邊叫我開部機黎睇下
我就拎番起部機..扮晒唔係好識用咁
借d意攞番張sim card就開
冇左sim card就開唔到黎用..good!
但不幸地..冇電..我拎入廁所度勉強洗左部份file
但唔sure d sms洗晒未就開唔著機喇完全
拎番出去..爹話有人熄左喇只后面個制..同埋話不如俾部電話佢用下
...................................
.........................................
.................................
.....................................
好驚好驚好驚..怕回復中五的時代
怕唔知會點..怕..好怕..
輾轉反側

No comments:

Post a Comment