Thursday, July 21, 2005

強制性dayoff

今日係一day強制性o既假
本來唔想放..但咁岩有interview喎
放有放著啦叫做

九點半..又話北角原來要係炮台山落
..轉多次地鐵煩的!
西武..aa
一去到無耐
有個boy之類問我攞學歷
我俾左copy佢..白痴仔!竟然攞d copy去再影印
算~慳番
之后就帶左我入個meeting room度叫我作文
係一張fax又話15min未夠 鐘入黎想收
我望一望錶佢先話仲有幾min
跟住有個hr am in我
好emphasis份工得八千蚊
又講到懶detail好似實請咁
係好似咋啵但係
之后即刻叫埋個buyer黎
如果請就會跟呢個buyer架喇...八千蚊請我都唔知做唔做好

同dad lunch..dad同我去個間佢成日話salad任食同有八五折的餐廳食
兩個人都係七十八蚊okay抵架
之后佢買左對adidas幫佢拎番home
打俾mum有冇野買俾d korean..無喎
係沙田行左陣買左條褲..

夜晚個陣d korean見到d餸嘩嘩聲
只不過係燒鷝燒肉之類同蝦之嘛
好無奈..本來諗住自助餐形式
但係佢地好似聽唔到咁死都要坐埋去
算啦我同妹都係費事同佢地迫..等佢地閃左先食
今次最大o既收獲係..問到美金的親戚(意大利人)d意大利文點讀.

ps.jo娜電我話中東大鑊野..唉..再係咁落去
成個中東都唔知點算...

No comments:

Post a Comment