Wednesday, July 13, 2005

END OF OPEN WEEK JULY05

今日終於完了open week
沒有爽與不爽..仍然要番九點..
仍然要工作
只是..明天將沒有了pt同好多同事

office竟然鬧鼠患..
ivan蕉惹老鼠..連電線都咬斷
..同老鼠share蕉同包的感覺..多嘔心

同爹dine..食龍蝦
好耐冇咁出黎食飯
爹因妹升班而心情很好
..亦沒有係搵工上俾壓力我
壓力都係由自己由比較由自尊由驕傲而來罷
不過cutw不是一個長遠打算卻是鐵一般的事實

第二天靈修
十分簡短..都獲益良多..
對..磨練才有精金
對..要有信心
知易行難..

好激氣..又令我破戒
又洗壞我件衫..激到我爆炸
想唔嬲都幾難
仲要係係澳洲買個件
完全唔明冇污糟o既衫點解可以俾佢搞成咁
中間無端端一大撻..fish!
因跑步而大好的心情立即被seriously破壞直插谷底
仲令我頭痛左成日fishfishfish!!!

ps...pray for my民航..

No comments:

Post a Comment