Sunday, July 3, 2005

船河

好耐好耐好耐都冇同過伯父去遊船河
真好彩..有傑傑走去問佢dad又咁岩有位剩
完成左我的沙灘美夢

六點jog完七點半我就到新港城m記
我都唔想咁早..不過有車又少人
等到搭十佢地先到
喫左個豬柳蛋漢堡餐就入西貢
...fish!冇帶帽怪唔知出門口覺得怪怪地啦
廿五雞買左頂green的
等人..買野..完來雄牛讓拎俾我地個個叔叔都有份
又等人..再等船..十點半(本定十點)
先上到船

i love 浪茄!!
雖然d水今日唔係好靚..都好happy
上沙灘..玩左一陣傑流鼻血
then我地就玩沙..
比賽~投擲自製牛屎蓮蓉
哈哈..太耐無整過..質量唔係咁好
但我都win過架~
之后鬥大同鬥實
文同欣一齊win..表哥就全部都輸晒..
輸到話唔玩喇..游水喇..嘩卡卡

游上船..要拎埋個波..okay攰..因只用到腳又味唔到落水
d妹妹仔的歌喉無得頂呀~fish!
惟有好張就咁爭番支咪..免大家耳仔受罪(哈哈)
杯面..面包(有漁護署so無bbq)唱k
3點又落水
..嘿..我學識跳水喇..后跳同跟斗都識..勁..
傑都超勁..愈跳愈上身..哈哈..

dine埋先back home..good!

PS..以為查左多層太陽油okay..但結果都炭左=.=

No comments:

Post a Comment