Friday, July 15, 2005

心情

工作順利架其實都(對於我黎講)
要做的我都做到
想的話,工作效率亦比別人高
只是心情..就唔一定好好
心情不佳就會慢慢做
逐粒字打..
唔係太好..睇黎要改下..
被心情影響工作,難成大事耶

更加要改的是
別因人家一句說話影響心情
平常心一點..be considerate..還要學懂體諒與溫柔
我明白,即使有陳貓也不一定要林狗
是我過份了,該由我講對不起.

噢..冇人同我調短週..真慘
jo娜又病..焗住攞假..蝕左半day!!!
要儲呀..要去camp!!!!
已經無得去台灣喇...大嶼山好應該有份掛..

成兩個week冇做該做的事
好在有edith我先的番起d心肝..
就算cash有得2nd in都要加把勁才行
唔好話in唔到..in得到,做sales都唔方好啦..fish!

神呀,救救我罷!

No comments:

Post a Comment