Monday, July 25, 2005

魅力

原來我都仲有少少咁多魅力

話說今日我一支人去游水
(我都唔想..人人今日都唔得閒,妹又頭痛)
唔去得沙灘..將就下去泳池啦
因為樓下個個太近行人路..感覺不太良好
我結果出左沙田

丁頁~幾時開始規定要白色o既t shirt先著得架
...無...無得著..fish!
出左去晒太陽..都唔少人晒呀
好彩仲有椅
拉張椅去亭下面就晒
...間唔中有d風吹過..正!

晒左四十五min就落去swim
游左幾個堂..抖下氣
突然有個dd有d怪怪咁問我>>唔該,請問你有冇太陽油
我擰擰頭之后又再游幾個堂
返黎..佢又講>>>下你真係無太陽油架?你唔怕晒傷咩..
我答>>唔會.
之后再游多個個就閃喇我

哈哈哈..睇黎我仲有人吼之餘
個樣都okay后生..可以吸引到d deedee

No comments:

Post a Comment