Friday, July 22, 2005

早走

一早講左要三點九走
official原因係約左prof
實際係去上環interview
又係cash的mt..話有兩個dept head喎

如果唔係jo娜提我..差d唔記得走人添
日日我都唔早走就係今日kyan就黎報名
..係地鐵上面收到佢電話
(1)無家長簽名點算>>>>我叫man是但幫佢畫只龜
(2)唔識串富寶花園>>>>fish!地址都唔知報咩名呀老細!!好彩我有地圖係身幫佢搵.
個日係krates同一個新仔lecturer in..我諗應該無問題掛

四點四十分去到新紀元
頂overrun喎
等左四十五分鐘
是但搵個二打六in我
早知唔使問人資料啦
waste!

No comments:

Post a Comment