Friday, July 29, 2005

難道係交換?

今朝我表現出黑仔的極限
六點鐘艱難咁爬起身去jog
妹頭痛唔去..一個人去
跑到接近明星>>>>微雨
諗左三秒,正打算折反>>>>停雨
....唔通今日行好運??
嘿嘿..繼續跑之際
一陣風吹過~大大雨!!!原來頭先停雨係陷阱!
..無奈..唔使五秒,由上至下,外至內完全濕透..係透呀!
f!
更f的是..一番到home..就無雨lu =.=

少少燥..加上俾d粉人食晒d豬骨粥..留番d粟me粥..又冇粟me片
更火
..雖然咁繞俾我上到last shuttle位越過前面的兩夫婦
但落雨..係又落令我心情變得更壞!

提早放工..去葵涌見工又唔識路
又要俾人埋怨!!!去到又等等等..又要普通話..
in緊個陣都要突然衝出去再要我等
.如果唔係in緊customer service..我可能會忍唔住k佢

肥肥同我去美心食左個豬扒飯
心情緩和左d..好在無雷暴..照計劃去swimming
(本來以為肥肥踢波..如果唔係我會去佢度dine)
...swimming!!冇五蚊入locker..俊有..
又落..又落..又落...fffffff
小巴得我一支人..算..番屋企爹未番算係咁喇都

充滿波折的一day..會點完結呢?
如果係dad話我開冷氣又開風扇又開房門作結就唔抵喇..
嘿..一開email~ 有personality test呀!!

抵晒~

No comments:

Post a Comment