Wednesday, January 1, 2003

2002年大事回顧

JAN>>>>>補習生涯進內最后階段

FEB>>>>>咁大個女未試過係海洋公園開生日會(其實係學校旅行),收左不少好襯我o既低能禮物,高興的.跟住就考mock..其實考同唔考都冇乜分别..

MAR>>>>>連MOCK都考埋,A LEVEL又未到,我回復做豬的日子.除左食,瞓同埋睇電視,我真係唔知我做過D乜.

APR>>>>>A LEVEL喇.點解我仲可以晚晚睇電視同埋11點就瞓O既呢?我都唔知.不過,我都自覺考得OKAY喎..除左PHY驚肥之外.都話架啦,一命二運三風水四積陰德五先至讀書嘛.

MAY>>>>>我D ORAL真係近呀..連自己都忍唔住要讚下自己.吹水一流,中文ORAL要我講個日著緊個對鞋我都可以吹到懶感性咁..有D過火.跟住有日路過新城市喎,咁繞就係招聘會,見咁多人,我又得閒,咪去襯下熱鬧囉.點知係咁襯一襯熱鬧就襯左份數碼通番黎喎.番兩日又放一日咁..岩岩番夠十日就辭左LU..太辛苦喇.人地唔捱得架嘛.得個二千幾銀..HER一聲就冇左LU.

JUN>>>>>係咁同人補習..唔收錢仲貼埋車費同人補喎.唉,佢考之前我身為貼士神咪幫佢貼份題目囉,仲寫埋ANS添.第二日佢同我講,份野中晒..但佢無讀..唉..燥晒啦.

JUL>>>>>放榜.中國文化C英語運用B(本來係C,但係冇理由C咁CHEAP,所以就去嘈,又俾我得喎!)純粹數學D應用數學D物理E.PHY合格我就已經還得神落喇.一個好似我咁屎懶O既學生咁O既成績算唔錯掛..但又要改JUPAS D CHOICE..我真係好想入HKU LLB呀.

AUG>>>>>放榜日我仲去入CAMP.知道火雞大學收我,雖然係2NDCHOICE ,但係都好屎失望.入左CAMP跟住打通宵麻雀第朝仲要仆番出西貢REG添..眼瞓到我屎仲要整呢樣整個樣..煩的.

SEPT>>>>>開學..懶晒勤力咁乜堂都上喎..結果兩個禮拜唔夠就晒D堂,逢星期二,四都唔使番學.跟住識左佢..開始有D瘋狂.

OCT>>>>>MID TERM喇.依家,番學同唔番學其實都無乜分別,反正番咁我都係O係LIBA瞓架啦.唉..好苦,沒有太多朋友,可能係我摺,又可能係我冇住HALL..考MID TERM都仲去織頸巾,無聊的.

NOV>>>>>從呢個月開始,如無必要都唔番學.己經心淡,但都要捱落去,一定要對得住自己對得住人.

DEC>>>>>呢個月我絕學.有必要都唔番.成個月就係番左三日考試(仲要連考試都遲到).成績自然就成PAT屎咁啦.自知離散期不遠..但係可以點,鬼叫自己冇用,又唔講散咩..咪當唔知囉.散左,好難受下.但兩日后,乜事都無LU.呢一年仲係O係一種幸福感覺的包圍下完結添.

No comments:

Post a Comment