Saturday, January 18, 2003

談電話

自從失意后,我都未嘗好好的談個非實用而有意識o既電話.這個晚上就來了一回.一如以往,和我談天的大都是個男的,這次亦不例外.
他說認識我到現在還沒有我電話,我就直接的告訴他我的號碼.沒多久,再問我是否忙碌中..我說除了矣斯焦和試衫我不算忙.跟住佢問可否給我來電..我說我打俾佢.就係咁,我地就談天了.
內容不算廣泛,主要都係環繞某一些過去的事情,自家的想法和生活上的一點難處.談到好后來,講到有關未知數..呵呵..其實我真係有d高興架係知道左一d野之后..因為之前已經有少少key and lock的感受..我都唔知架.但係..心情突然少忐忑啦..不過係positive o既忐忑..嘻嘻
雖然我因為一個電話就咁高興..但係大家都唔准笑我白痴呀~

No comments:

Post a Comment