Friday, January 17, 2003

團契唱k

今日去左尖沙咀neway唱好k喎同班團契的朋友仔.
唱左好多好多首好慘好慘好應好應o既歌歌.我男o既又唱,女o既當然亦唱,本身喉嚨痛左好屎屎多日o既我唱到變聲咁滯.但係我好叻叻女呀,就算唱乜野都好,我都冇喊喊喎,超級叻女呀.
ivan完來唱高音好屎okay架! 仲有gordon,原來佢係eason o既幕后代唱黎架! 仲有小惠唱歌同笑個陣係兩把聲黎.. 阿九超搞笑..哈哈哈
跟住本來想去打機o既,見一條友就算啦.番左沙田,去搵左個朋友仔,跟住就倦鳥知返lu.
心情經過唱ko既發泄后,變得大好呀..仲有少少得戚添呀覺得唔知點解..自己一路莫名其妙一路繼續得我o既戚..呵呵呵

No comments:

Post a Comment