Wednesday, January 29, 2003

小學生派成績表

第一次見到佢阿娘>>都okay健談喎佢.第一次見佢只狗狗兒>>就okay過份熱情.第一次見到佢家姐>>都好okay下喎.
本來係去打字格.但係我又懶喎,佢又慢喎..結果都打左半課o既叫做.但係都唔錯丫,有糖水飲.仲有呀,我未試過去放狗狗兒架,雖然我個away msg成日都咁講話自己去放狗狗兒.有樣野唔可以唔寫低,今日其實都係一個好屎屎重要o既日子黎.今日,我講左兩個字..個兩個字o既意義好重大架.我唔係隨口o翕架..我認真架.十年..十年后..一定會架.
雖然有d山長水又遠..但係既然阿伯母盛意咁拳拳叫我去多d落..我自不然就會恭敬不如從命..哈哈哈..唔客氣啦~

No comments:

Post a Comment