Thursday, January 23, 2003

又係坦白o既時候

我知道有D野係無得呃o既~
即使今日唔知聽日唔知..但如果係打算來一個沒完沒有話,總會有1日要知.雖然OKAY難開口,但係點都1定1定要講..我唔想有任何野隱瞞..1定要講 !!
講左 ~ 好明白係會令人唔係咁好受..甚到會有d難以接受..但無論結果如何我都會照單全收..因為全都是我自己的自作自受.當然,若果係接受我,就得接受我的過去,我的全部,而不只是我的現在和將來.
我都知,我係1個好混亂好混亂o既人.無論思想行為道德倫理價值觀都好有值得商榷o既地方,同好多o既人都有好多o既唔同~唉..好驚驚..真係好驚驚.我怕我會再三的1無所有.我怕你會被嚇跑掉..真係好怕..真..
沒有太大的反應..亦未留意到有很多反感..但感覺己涼了1大截..只可以發揮強項的來強裝鎮定..我無事..一定會無事..

No comments:

Post a Comment